20091023

Ja då var..

..det kväll och man e heeelt slut!!...och öm på de flesta ställen på kroppen!!

Vi satte igång direkt imorse, kl 08.00 efter att jag kört E till skolan, vädret var perfekt, grå himmel men skön temperatur och INGET REGN :-). Och vi var klara kl 14,30 och då hade vi haft ett avbrott för att få lite mat i magen, samt ett avbrott när O fr Trivselhus kom förbi och ville snacka lite ;-). Vi fick lite hjälp efter lunch av B N:s pappa,  och en timme innan vi slutade kom även O N:s bror förbi och hjälpte till med det slutliga.

Trodde aldrig att allt skulle få plats i containern, och jag var rätt pessimistisk till att börja med :-/ men se där, N fick rätt, den STORA optimisten ( min motsats alltså ;-) ), ALLT fick plats, men det var precis!

Här kommer lite bilder fr vår dag ute på tomten, först hur det såg ut innan vi påbörjade röjningen.















En glad och pigg N direkt på morgonen.



En glad Jag inne i container.                     B som försöker gömma sig eller..




O och jag mot slutet.

Och så här såg det ut när vi äntligen var klara!



Så nu ser vi framemot onsdagen och utsättningen av huset :-).

Ha en riktigt trevlig Helg!

1 kommentar:

  1. det blev ju bra...:) ha nu en trevlig helg på er!!!kramiz

    SvaraRadera