20091102

Blossa...

...glögg 2009 med smak av Clementin köpte vi i fredags och ikväll var det provsmakning, och jag kan varmt rekomendera den, för den var riktig god!!

Och till den blev det så klart lite lussebullar, som jag bakade igår...mmm..lite försmak på Julen, aldrig fel :-). Perioden här fram till Jul är riktigt mysig tycker jag, så trots att vädret idag varit riktigt grått och mörkt, gör mig inget, det ökar ju på mysfaktorn :-)!
Kan ju även meddela att de varit och schaktat på vår tomt IDAG! N ringde i förmiddags, och berättade att det stod en grävmaskin på vår tomt när han körde förbi...märkligt...de skulle ju inte börja förrän tidigast i slutet på denna veckan, men det gör ju inget :-), bara kul att det satt igång!
Så efter jobbet idag när jag kört E till stallet, gick jag en runda förbi tomten och skulle kolla, jo riktigt, där var schaktat och klart. Försökte ta lite bilder, men som sagt var det ju lite grått och mörkt idag, så det blev inte så bra bilder, så jag återkommer med dem imorgon. Då N ska iväg på jobb och kör förbi tomten på dagtid och kan ta lite bilder, så jag kan dokumenter dem HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar