20091106

Idag fick..

...jag inte komma hem förrän tidigast kl 18, så jag spenderade lite tid på stan, blev faktiskt ett inköp, en omlottkofta på Sisters, hade dock lite svårt att välja färg, men som vanligt blev det en i svart/vitt.
Köpte även en tidning..Amelia..


..följer ju Pernilla Wahlgren på hennes blogg, så Amelia var ju intressant den här gången :-)...

När jag kom hem fick jag iallafall god middag men en bruschetta till förrätt, och sedan ugnstekt färsk kycklingfile med mandelpotatis och limeaioli och stekt bacon strött över, och till det ett gott rött Italienskt vin...mmm jättegott!!...blir ngn efterrätt också men det har inte kommit fram ännu...ska bli spännande och se vad det blir :-).

Ha en fortsatt bra fredag och Helg!!

1 kommentar:

  1. Du hade ju inte behövt köpa Amelia!!!Skulle du få av mig ju! Har ju prenumeration på den!Ha en bra helg!Kramiz

    SvaraRadera