20091107

Lite hastigt...

...och lustigt, bestämde vi igårkväll att köra till Gekås i Ullared idag. Så det blev en tidig morgon, uppe redan 04.20!! Men nu är vi hemma igen, skönt! Alltid roligt och komma iväg ibland men jag måste säga att det är tusen gånger skönare att komma hem igen :-).

Lite blev det handlat och då framförallt julklappar, både till E, C och O...så nu har man iallafall börjat, men det återstår lite grann. Fyndade lite till mig själv också, lite strumpor, leggings, muffinsformar, blockljus och en diskmedelsbehållare, som var jättefin!


Ska nu inta soffläge en stund :-)!


1 kommentar:

  1. nämen vad tusan!!!! i ullared...ahhhh! synd jag inte visste det!!! jag vill ju oxå ha en sån diskmedelsflaska!!!!!! ah...såg den i en blogg o blev helförtjust i den!!!! tjatar på alla om dom inte ska till ullared så jag kan få en flaska!!!:) kramiz

    SvaraRadera