20100111

Idag har...

...solen tittat fram, så härligt! Skolan har börjat och helvecka på jobbet blir det, och jag går runt med min stegräknare jag fick i julklapp. Rätt roligt och se hur mkt man går under en dag, till jobbet b la hade jag idag  ca 2200steg :-), och dagen slutade på 10 059steg. Tog en kvällspromenad till apoteket och tillbaks ikväll, som ökade på totalen lite :-).
Har även fått brev fr Trivselhus, om husleverans, som jag nämnt om tidigare kommer att ske den 19 januari, men nu har vi även fått en tid och det är kl 07,00 den 19:e :-). Så då får man väl vara på plats!

Vi har även gjort en ändring till och det är att vi valt bort tvätt o tork fr "paketet", detta köper vi själva.
Vi vill ha en tvättmaskin med timer på, precis som vi har idag, och det fanns det inte på den som ingick. Så till helgen är det planerat att vi skall köra runt och kolla dessa saker om vi hittar några till rimligt pris.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar