20100213

Idag vaknade...

...man till en massa nysnö! Det hade kommit ca 10cm inatt....:-)...så det var bara att gå ut och skotta uppfarten, som jag verkligen gillar...fortfarande!

Det blev lite sovmorgon idag, och en kombinerad frukost/lunch :-), tog sedan en promenad in till stan och kollade läget, vilket avslutades med att jag inhandlat två nya blusar ( en på rea och en till ordinariepris), och en fika på vårt favoritställe, Fenix.

Sedan har vi även varit lite duktiga idag, medan N åkte ut till huset för att skotta snö, från byggställningar och tak, så passade jag på att träna på friskis, och nu är det soffan och snart melodifestivalsdax....eller OS, är lite delade meningar om vad vi ska se :-), så det blir väl till att sappa mellan kanalerna.

Lite snöbilder, som jag tog medan jag väntade på N efter träningen!


..var visst lite darrig på handen, efter träningen :-)....syns tydligt på bilderna...


...lite bättre skärpa, darrningarna började försvinna här....:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar