20100206

Idag ...

...har inte vädret varit lika fint som igår, mulet och grått och kallt...brrrr! Men N var ute vid huset en stund ändå och sopade rent garagetaket fr snö, samt byggställningarna, lite service till byggjobbarna :-).


Meningen var att jag skulle uträtta lite ärenden, medans N var där ute, men så blev det inte :-). Utan jag fick agera chaufför till S, som också helt plötsligt skulle ut till Hammarslund, så då passade jag på att överaska N!
Och när jag kom körande ut till vändplatsen vid vårt hus, så upptäckte jag en ny vinkel på huset, lite sisådär fr avstånd, såg rätt fint ut därifrån....eller!?


Vi kommer ju inte att få ngn granne på södersidan, alltså den sidan som är häråt. Utan det är kommunens mark som syns med träden och sen kommer vändplatsen, och det är där jag stått och tagit bilderna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar