20100204

Ny snö...

..har det kommit nu varje dag :-)! Till många människors stora besvikelse eller glädje :-)! Och jag tillhör nog den senare gruppen, men igår hade jag nog velat att det var liiite bättre väder. Skulle nämligen ta tåget till Malmö på förmiddagen, skulle på kurs, och det var ca 45min försenat och resan tog lite längre tid än vanligt. Samma sak när man skulle hem, med försening fr Malmö och längre restid, men det viktigaste var ändå att jag kom hem :-).

Fick info fr N när jag kom hem att han talat med O på Trivselhus igår, och att takpannor skulle komma på plats denna veckan, så vi var ute nu på morgonen och kollade läget, men än så länge hade inget hänt :-). Får kolla till dem i eftermiddag också!



Ska bli spännande och se vad de svarta takpannorna kommer att göra på utseendet! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar