20100221

Söndagkväll...

...och man halvligger i soffan :-)....varit en rätt lugn dag, men med mkt sport på schemat! Var på E:s första handbollsmatch i förmiddags, fick se en E som riktigt glänste i målet, både i skicklighet och utseendemässigt :-). Hon sa efteråt att hon tyckt att det jättekul...så nu ser hon framemot nästa söndag, när det är cup i Vinslöv. Får ju även nämna att de vann idag med 11-9.

Sedan efter middagen var det dags för fotbollsträning för E, och hon ville gärna att jag var med henne idag. Så jag tog mitt sticke och N med mig :-), vilket var mkt populärt, ja inte sticket, för hon fick flera frågor fr fotbollskompisarna om det var hennes mamma som satt och stickade :-)....verkar inte vara riktigt "inne" att sticka :-)!

Imorgon är det jobbedag för mig och N, men de små är sportlovslediga! Och E har som vanligt fyllt nästan hela sin vecka med aktiviteter :-)....dagridläger mån, onsd, däremellan på tisd ska hon på cup i Eslöv, så torsdag blir nog vilodag om jag känner henne rätt, och fredag slutligen ska vi hitta på ngt, för då är jag ledig. Vad gäller S, så har han också gjort som vanligt....att INTE boka in ngt alls!! Han kommer att ta dagarna som de kommer, så det blir nog mest vila o slappa, skulle jag tro :-)!

Ha en fortsatt skön söndagkväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar