20100331

Gråmulen dag...

...är det idag! Ingen sol i sikte och en E som är hemma och är sjuk idag....fick samtal fr henne imorse, så det var bara att hämta henne i skolan, synd om henne, hon mår inte alls bra! :-/

Men en liten solglimt finns det och det är att jag fick igårkväll en förskottsfödelsedagspresent av N, en ny kameramobil :-). Har länge gått och funderat om jag skall satsa på ny kameramobil eller enbart en kamera, då jag tycker att min gamla kameramobil inte gör så fina bilder. Men lat som jag är vill jag inte bära runt på för mkt saker, så det fick bli en ny kameramobil, en Sony Ericsson Satio. Den har ju fått possitivt för sin kamera...så det är bara upp till bevis :-)!!

Lite provbilder på fina gulsippor i trädgården!



Önskar er Alla en riktigt Glad Påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar