20100704

NYA HYLLOR...

...kom också upp igår, på vår pysseldag. :-)
Och det första som kom upp var en del av mina fina kokböcker.

Idag har det b la varit utomhusarbete som gällt, jag har målat grunden färdigt, och det blev supersnyggt, den svarta grunden mot det vita huset! Sedan har arbete inne i garaget fortsatt med spackling, då rummet därute måste vara färdigt på onsdag, för då kommer O hem. :-)

Jag kan även tipsa om en god lasagne som vi gjorde till middag idag. Jag kör ju lite GI sedan några veckor tillbaka. Så idag blev det GI lasagne. Jag gjorde en god köttfärssås med färska champinjoner i, som jag varvade med auberginskivor, och till sist hällde jag på lite grädde och sedan slutligen riven mozzarellaost överst och in i ugnen. Jättegott! (hittade receptet i Hälsokokboken, med viss modifiering av receptet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar