20101003

MIN FÖRSTA AWARD...



Inget jag förväntat mig, men glad är nog det minsta man kan säga........då jag blev SUPERglad för min första award!! TACK Agge....min kära kompizz! :-)
Och nu till mina förpliktelser med denna award, 7 saker som ni inte känner till om mig......

1) Är en ordningsmänniska..........lite väl mkt ibland..:-)

2) Har snea lilltår :-D........sedan födseln!

3) Är tävlingsmänniska....ogillar att förlora, även mot mina barn...men det försöker jag att inte visa ;-)

4) Gillar att köra fort, vilket vissa har märkt av! Och då påpekat...hrm...men tyvärr hjälper inte det :-D

5) Har en förkärlek till allt vad kakor och bakverk heter, både då vad det gäller att baka, men även äta, därav att jag gillar att FIKA!!

6) Punkligheten själv!! Vill alltid var ute i god tid. Vilket iallafall ett av mina barn har ärvt av mig.....

7) Är rätt händig i det mesta och  klarar av rätt mkt själv...

Och så jag skickar denna vidare då till följande;


Och nu är det Irene Huss på TV, ett måste att kolla! :-)
Ytterligare alltså en sak med mig, jag har en förkärlek till både svenska och engelska polisfilmer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar