20101130

UTSLAGEN..



Äntligen har min amaryllis slagit ut, jättefin är den! :-)

Kvällen här består som vanligt av läxläsning, och ngn fotbollsträning blev det inte idag heller för E, då de inte får konstgräsplanen isfri. Så nu har hon och jag bokat in ett spinningpass imorgon, spännande och se vad hon tycker om det. Hon var ju med mig på ett gympapass för några veckor sedan och tyckte det var sådär. Roligt iallafall att hon vill följa med och testa...hon sa för några veckor sedan att hon tyckte vi skulle införa  mamma/dotter tid, och göra ngn gemensam aktivitet, men det hon var ute efter var att jag skulle börja rida!! Och det kan hon se sig i månen efter. :-) Efter att jag testat i somras, så är nog sannolikheten vääääldigt liten att jag börjar med det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar