20110526

OLIVTRÄD..


Ett litet olivträd fick följa med hem i dag, när jag var på shoppingtur på lunchen. Jag var på ett närliggande köpcentra från jobbet, där det finns en liten speceriaffär med en härlig köttdelikatessdisk längst in.
Där hade jag beställt en kalvfile, som jag skulle hämta, och passade då på att köpa detta träd på Netto, av alla ställen. :-)

Nyfiken kille som också ville vara med på bild, när jag skulle fånga olivträdet! :-)
Bakom honom ser ni vår studsmatta, som av naturliga skäl inte kommit upp, men jag kan säga att den är efterlängtad av några här hemma! :-)

Och nu dök visst N upp, han har varit i Malmö på månadsmöte. Han passade även på att lämna tillbaka våra nya sänglampor på Ilva när han ändå var i Malmö, då vi inte var riktigt nöjda med dem. Men han hade visst köpt en annan modell på Ikea, så vi får väl se om de passar in bättre. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar