20110826

ÄNTLIGEN FREDAG..


Dagens rejält trötta E på väg till skolan! :-)

Ja igårkväll var en uttröttande kväll, var ju första gången på valpkursen vi anmält oss till med Liza. Först hade jag tagit fel på när det började, så vi var på plats 50min innan start och sen hade jag fått för mig att det skulle hålla på en timme, men det höll på i 2 timmar. Inte mkt rätt alltså....:-)

Men jag kan säga att det var verkligen jättekul, och främst E tyckte det var kanon, så hon for in i sängen direkt när vi kom hem och började läsa på vår "läxa" i boken som vi fick. :-) Så nu ser vi framemot nästa gång, och det är inte förrän om två veckor, men tills dess skall här tränas....fick ju förutom då läsläxan,några övningar som vi skulle träna hemma med Liza.

Och nu är det dags att fånga denna härliga Fredag! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar