20110903

SOLIG LÖRDAG..


Då var vi inne i terminstrallet igen, nu när ridningen börjat igen på lördagar. Men en possitiv sak nu är att de lagt det en timme senare än tidigare, så nu blir det ju nästan sovmorgon. :-)

Både jag och Liza var med och kollade in E, som idag hade ett riktigt arbetsamt pass. Och efteråt blev det att släppa ut hästarna i hagarna, så där gick hela förmiddagen.

Och nu i eftermiddag tog vi en lång promenad med Liza, då vädret verkligen var på vår sida idag.

Men nu sitter jag med mitt jätteheta te, då jag börjar känna lite ont i halsen, så jag hoppas inte det blir ngt av det.

1 kommentar:

  1. Blev det ingen utflykt idag??!!
    Ont i halsen jaha då var det din tur då.
    Jag stannade hemma idag o blir hemma imorgon oxå från jobbet. Hostar o hostar..:(Ha en skön helg!!!!:)

    SvaraRadera