20111022

LÖRDAG, SOL OCH FIKABESÖK..



Vår Lördag började med sovmorgon, skönt med tanke på att det blev lite sent igår! :-)
Sedan blev det en snabbis iväg, hade tänkt köpa ett par Hunterstövlar idag på fabriksförsäljningen, men de hade inte min storlek....så det var bara att köra hem igen. Då vi väntade fikabesök.

Blev lite Jultema i fikan idag, då A deklarerat att hon ville smaka mina lussebullar jag gjorde i veckan. Så jag bakade även mjuk pepparkaka imorse som jag serverade tillsammans med bullarna.
Så det blev en lång fikasittning på eftermiddagen, jättetrevligt som vanligt när A och A kommer på besök. :-)


Direkt ef att de kört, tog vi en PW med lilla Liza, som inte fått ngn promenad innan idag. Så det blev en lång runda inom stan och lite fönstershopping..billigt och bra! :-) Som avslutades hemma med god mat och vin, och nu då soffhäng.


1 kommentar:

  1. Tack för god fika och trevligt sällskap!!!!:)Kramiz vännen!!!:)

    SvaraRadera