20111115

FRISKISAR..


Igår blev det en liten bloggpaus, var en fullspäckad kväll, och när jag väl hamnade i soffan orkade jag inte ens öppna datorn. :-) B la fick E mig till Friskis, och det var ju inte igår jag var där, då hon var sugen på spinning...trodde först inte mina öron, att hon var sugen på att träna,
min lilla trötta E! :-) Men iväg kom vi och vi var överens om att det kändes kanon efteråt.

Idag kom jag hem lite tidigare, så då passade jag och C på att gå en långrunda med Liza, då det inte var mörkt ännu, hon är ju inte ngt fan av mörkret nämligen. :-)

Och vilken solnedgång vi fick se...


Väl hemma igen så fick det bli en lite lättare städning och förberedelser inför barnens kalas på Fredag. Men nu är det soffan och datorn som gäller..:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar