20111116

NYTT & VÄRMANDE..


Får väl även visa min nya värmande kofta, som jag sprang på häromveckan när jag var med N istan. Är ju lite av en koftoman, använder kofta till det mesta, och helst varje dag! :-)

Idag är det dags för C att klippa sig, men jag fick leka lite detektiv för att hitta hans frisör, som slutat på den salong han varit på sen C började gå hos honom. Och C är ju rätt noga med vem han går hos, men jag hittade frisören till slut på en annan salong här istan. Själv ska jag också till frissan igen, var ju där i Lördags, men blev inte riktigt nöjd, så idag skall de fixa till det.

Sedan ikväll blir till att fixa resterande inför barnens kalas på Fredag, då det är bruks imorgon, och då finns det inte tid till att göra ngt hemma. :-) Är ju även sista gången på bruks, förutom då avslutningen på Lördag vill säga. Men vi är lite sugna på att gå fortsättningskurs till våren, får väl se när det väl är aktuellt att anmäla sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar