20111228

ÄNNU EN LEDIG DAG..


Dagarna de bara springer iväg, kan knappt tro det, men nu har jag varit ledig i hela 6 dgr! :-)

Varje dag har jag börjat med minst en timmes snabb promenad med Liza, och E har också varit med mig, dock inte varje dag. Sedan har det blivit lite allt möjligt, igår fick C ett ryck att möblera om på sitt rum, in kom en ny soffa och en ny TV (som han betalade själv). Och idag var vi inne istan, och kollade läget på mellandagsrean. Själv fyndade jag lite julsaker på halva priset, medan C handlade på full pris. Märks att mina barn börjar bli vuxna, då det nu skall köpas kavajer etc. :-) E köpte ju kavaj till skolavslutningen, och nu ville C också ha en.


Nu ikväll sker lite uppfräschning av hallen, kommer bilder när vi väl är klara. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar