20120130

MÅNDAG OCH NY VECKA..


Måndag igen, helgerna går undan får man säga! :-)

Dagen har varit som alla andra, varit på jobbet hela dagen, sen var det meningen att jag skulle varit på seminarium nu ikväll, men den avbokade jag. Kände mig inte riktigt alert imorse när jag vaknade, så jag fick besöka läkare under förmiddagen, och där visade det sig att jag fått allergi mot Mascara!! Mina ögon har ömmat och kliat sedan mitten av december, men har succesivt bara blivit sämre och idag orkade jag inte mer, då de var totalt igensvullna när jag vaknade och riktigt röda och irriterade. Så nu är det bara att vara utan mascara och låta ögonen få läka ut. :-)


Igår var en riktig pysseldag här hemma med tvättning och städning, då internet låg nere hela dagen, så blev det inget inlägg heller. Men b la blev hallen lite fixad, ytterligare en tavla kom upp, men där skall bara sättas i nya kort, sedan är det bara en bordslampa till byrån som skall dit, sen är allt klart! :-)

God fortsättning på veckan önskas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar