20120114

SOL & FYND..


Idag vaknade man till klarblå himmel och sol, härligt härligt!

Vår dag började med ett löppass för mig och C, var liite tungt, är ju inte van att springa på förmiddagen, kroppen har ju knappt hunnit vakna....:-)

Sedan blev det hem och städning av ovanvåningen och sen var det planerat med en sväng uppom stan, men i väntans tider på att N skulle bli färdig....och rastlös som man kan bli ibland fick jag ju hitta på ngt och då åkte kameran fram, vilket resulterade i lite bilder tagna både utomhus och i hallen...(se ovan) ....hahaha :-)


Men dagens största skräll var nog tröja ovan som jag hittade av en händelse, var på jakt efter den tidigare i vintras, men den tog slut samma helg som de hade den utannonserad. Men idag när jag slank in där så fanns det en hängande där och i min storlek och nedsatt pris!! Kan det bli bättre......så denna härliga tröja blev min för hela 159:- = Rena Fyndet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar