20120218

VÅR DAG..


Vår Lördag startade som vanligt med att tillbringa ngn timme nere i stallet, jag och Liza satt på läktaren för att se E träna hoppning. Och idag var det inte vilken hoppning som helst. De fick börja med att hålla bara med en hand på tömmarna och sedan övergå till att inte hålla alls under själva hoppningen. :-) Duktiga var de måste jag säga.


Inte så mästerliga bilder, svårt att ta bra skarpa bilder när motivet rör sig. :-)

Efter stallet var det hem och hämta och iväg med C, då det stod löpning på schemat idag också. Har ju inte varit ute på drygt 2 veckor, p ga förkylning, men nu är vi på G igen, kändes rätt ok idag, trots att jag blev ordentligt trött, men det var en härlig känsla av trötthet. Och efter duschen hade jag lovat att övningsköra med C, så vi började med att jag fick köpa mig en kaffe latte take away, innan vi började körningen, fick ju ha ngt gott att dricka medans jag instruerade...haha....så det blev en runda och jag måste säga att han börjar bli riktigt duktig.

Ja det var vår Lördag i korthet, en skön Lördag med andra ord!
Men nu är det melodifestivalen som jag tittar på med ett halvt öga på, samtidigt som jag är här på datorn. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar