20120319

SKÖN RUNDA..

                                                                                                                                      Bild lånad fr nätet.

Idag kändes det verkligen som man flög fram i löparspåret, hade kanske lite spring i benen! :-)

Det var ju egentligen igår vi skulle ut på ett distanspass, men det kom lite annat i vägen, så till slut orkade vi inte utan tog beslutet att köra passet idag istället. Men det blev ju lyckat, då vi trots hård blåst ute, körde en runda på hela 11,5km...vad jag hade i genomsnittstid vet jag inte, men C hade 5,38, och det är ju bra tycker jag.

Annars har det varit en väldigt lugn kväll, med det sedvanliga....men även lite soffmys, och då med min nya "filt" som kom i ett paket i fredags. :-) Det är ju så att man snart fyller år, och detta var min första present som kom hela vägen fr Spanien. 

Men nu är det iallafall....Godnatt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar