20120421

MULEN & KALL LÖRDAG..


Trots det kalla vädret, så trotsade vi det idag, så vår förmiddag gick åt till att fortsätta lägga sten. Gällde ju att hålla igång, så man inte frös. :-) Det tar sin lilla tid, men som sagt så går det framåt med stenarna. :-)



Sedan blev det som vanligt en lunch på favvisfiket, dock lite senare än vanligt,  men det blev även ett inköp av ett par nya vårskor också. :-)



Men tänkte tipsa om ett doftljus jag fick i present på min födelsedag, som luktar gudomligt! Woodwick i lukten "Linen".



1 kommentar:

  1. Mysig blogg:)jag tänkte följa men hittar varken facebook eller twitter??

    Om du vill delta i min tävling så kan du kika in hos mig, den är i mitt förra lantliga inlägg:)
    jag önskar dig en kanonvecka.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera