20120504

FREDAGSMYS..



Ja idag är det en snuvig jag som ligger i soffan....åkte på halsont igår och idag har det utvecklat sig till en rejäl förkylning. Men nu är iallafall C frisk från sin, men tråkigt nog verkar det som jag inte är den enda som blivit smittad, utan även E, som också åkt på det. Så idag blev det bara halvdag på jobbet, och sen hem i sängen, var nog rätt trött, då jag somnade direkt och sov tills N kom hem ikväll. :-) 

Men ikväll innan soffläget var vi inom stan en snabbis för att lämna lite filmer som vi lånade förra helgen, samt hämta min nya kofta som kom häromdagen och låg undanlagd. En Hunky dory Japan kofta i beiget, har ju en vit sedan tidigare som jag är supernöjd med, så nu fick det bli en i beiget istället. :-)

Fortsatt Mys Alla!! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar