20120514

NY PLANTERING..



Ikväll har jag påbörjat målningen av de pallkragar jag fixat på jobbet idag ( blev lite snål när jag såg vad de kostade på Solhaga )! :-)

Har målat ena sidan idag och får ta den andra sidan imorgon. Så är de klara tills på Torsdag när vi är lediga, och då är planen att plantera lite i dessa "odlingslådor". C och E är delaktiga i det hela, då de skall få ansvara för en varsin halva, där de skall plantera sina önskemål. Ska bli kul att se vad de väljer och jag själv också, har lite ideer, men får se vad det blir.

Annars ikväll har vi även varit på provsmakning uppe på Högskolan. Jag har varit där en gång innan, och då var det test av fisksåser, men idag var det juicer, och både E och C var med idag. Får se om vi får komma dit fler ggr, då både E och C mer än gärna gör det igen. :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar