20120628

SOMMAREN...

Dessa fina sandaler köpte jag för ngn vecka sen...men undra när man kan börja använda dem, då sommaren inte riktigt har visat sig ännu. :-) För här kör jag fortfarande med strumpor och converse på fötterna varje dag,  gillar absolut inte att frysa, och är man kall om fötterna ...ja då fryser man...:-)
Men för min semesters skull, är det ingen panik med sommaren, då jag har seeen semester iår. Men man saknar ju de sköna mys kvällarna ute på altanen efter en lång jobbedag..

Men som sagt....hoppet finns ju alltid kvar! :-)


Korrigering: Jag får nog ändra mig lite så här i efterhand, nu när dagen börja lida mot lunch,  för vår dag idag....verkar så här långt bli riktigt strålande, med blå himmel och sol........de tackar vi för! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar