20121015

FORTSATT REGN..



                                                                                           Bild lånad fr Ikea blogg

Godmorgon regniga Måndagmorgon! :-)
 
Ja regnet det bara fortsätter att komma, mysigt så länge man är inne, men tyvärr måste vi ju ut emellanåt med lilla Liza, och då är det såklart inte lika mysigt längre. :-)
 
Men nu får vi istället hänga upp oss på att det är Måndag och ny vecka igen...härligt eller!? :-)
Ny vecka nya möjligheter....här har jag bestämt mig för att bli klar med mitt gardinfix denna veckan, det ha legat alldeles för länge på strykbrädan nu.....sååå vi får väl se om jag lyckas. :-)
 
Ovan bild fr det Stora varuhuset...som enl deras blogg nu tycker att Julen står för dörren....och ja när man ser en så här mysig bild så längtar man faktiskt lite tills december, årets mysigaste månad enligt mig. :-) Får kanske bli ett litet besök och kolla in deras Julhärligheter.
 
Men nu var det ju bara Måndag och den får vi väl ta tag i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar