20121017

HÄCKEN..


Jaha då var det onsdag och snart har halva veckan gått. Här har det varit en supertidig morgon, då det är bokslutsvecka på jobbet, och jag har saker som måste köras innan alla dyker in till sina arbetsplatser och börjar jobba....:-)
 
Tänkte visa er häcken som kom och blev planterad i ihållande regn i Lördagsförmiddag. :-) Optimalt väder för häcken, men mindre skönt för oss, så man var rätt lerig efter att ha krupit på alla fyra ca 40 meter. :-) Men snabba och effektiva var vi måste jag säga, jag kröp och N hanterade spaden....och hela 120 plantor kom ner i jorden på lite drygt 2 h....inte illa eller...och jag som trodde i min enfald att detta skulle ta både lördagen och söndagen i anspråk, men nu blev det även tid för lite mys och MIB maraton på Lördagseftermiddagen och kvällen. :-)
 
 
Men nu är det dags att ta tag i denna onsdag den 17 oktober! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar