20121007

LITE SMÅTT OCH GOTT..


Har varit lite lugnt på bloggandet den senaste veckan, men dagarna har bara rusat iväg och jag har inte orkat vara på datorn bara. :-) Men nu är jag här igen. 

Vår Fredagkväll den regnade bort medans vi softande i sofforna till en film. :-) Medans Lördagen bjöd både på lite bättre väder och lite olika händelser. Morgonen började med att jag och E dök in hos goa och jättetrevliga A, som skulle göra oss lite finare. :-) Vi skulle nämligen färga och forma våra ögonbryn och ögonfransar. :-) Och ja....vi blev jättefina och supernöjda!!


Väl hemma igen, så hade N städat hela huset...så vi började förberedelserna inför kvällens besök. Jag bakade både ett foccaciabröd och havrebullar med rosmarin, då menyn inför kvällen skulle bli fisksoppa med musslor....och då passar ju lite gott bröd till.


Lite dukning inför våra gästers ankomst, som var ett par av våra trevliga grannar, U och L. :-)

Kvällen blev supertrevlig...och som inte slutade förrän strax ef två inatt....sååå lite seg e man nu, men nu är det bara att hoppa i träningskläderna, för jag och E skall iväg till gymmet en runda. Sen vankas det lite kalas. :-)

Skön Söndag önskas er Alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar