20121025

MIA TÖRNBLOM & EMPORIA..


Idag har det verkligen varit en fullspäckad dag, som tillbringats i Malmö. :-)
Dock började den inte så bra med att tåget var kraftigt försenat, ca 1 timme, så jag kom 30 min försent till kursen som jag skulle gå idag, i personligt ledarskap med Mia Törnblom.

Men väl på plats, så blev allt bara så bra, hon är ju en sån otroligt inspirerande människa....att hon orkar hålla på i samma pigga stil hela dan...verkligen en givande dag, på alla sätt och vis. :-)



När kursen väl var över, så funderade jag på om jag skulle orka åka ut till Hyllie och kolla in till dagens nyöppnade köpcentra, Emporia. Och ja jag åkte ut, kö var det in, men den gick relativt fort, så inom 20 min var jag inne....men väl innanför dörrarna, hände ngt som bara inte får hända, brandlarmet gick! Alla skulle bara ut....ni kan inte ana hur mkt folk där var och som skulle ut, hela Emporia skulle ju tömmas. Sedan fick vi stå utanför, rätt länge, det kändes så iallafall. :-)


Men väl inne igen, gick jag ett varv på första plan, sen var jag helt slut, och tog beslut at åka hemåt. Men ngt litet fynd blev det allt. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar