20121023

NYTT VARUHUS..


Såg detta på FB nu ikväll, det nya varuhuset i Älmhult är ju snart klart ( det närmsta vi har och öppnar den 2 nov ), och där hade bildats idag en kedja med ca 1000 personer, som flyttade möbler från det gamla till det nya varuhuset, som en symbol för att världens äldsta varuhus nu blir världens modernaste. :-)

Får väl bli ett besök där så småningom när den värsta hysterin lagt sig. :-)

Ja här har det varit en lång dag på jobbet idag, men trevligt sällskap hade jag av lilla Liza. :-) Som efteråt fick följa med då jag skulle hjälpa C med matten, och det blev så att hon fick stanna kvar där, så jag får hämta henne imorgonbitti, när jag kör till jobbet. :-) Själv tog jag mig en 3,8 km lång rask PW idag också, var liite kallare idag, men väldigt skönt att röra på sig efter en lång stillasittande dag.

Men nu sitter man igen i soffan och inväntar Hollywoodfruar, för det är ju Tisdag idag! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar