20121102

"SPÖKEN" & BOND..


När vi var ute på bruks igår på eftermiddagen för lite extra agilityträning, så började Liza skälla och bete sig lite konstigt mot slutet, precis som om hon såg spöken och blev lite rädd, och hon stod och tittade ut på åkern bredvid, och där ute stod det en massa halmrullar. :-) Så när vi tränat klart, så knallade vi dit, för att hon skulle få se att de eller att där inte var ngt "farligt". :-)

 
Men idag är det Fredag, och idag vankas det James Bond, till en viss persons glädje....kan väl säga att jag är sådär måttligt förtjust i Bond, men har iallafall hört att den här senaste filmen ska vara bra, så det hoppas jag på. :-) Det blir ju iallafall ngn god mat innan....och får jag önska så blir det sushi, min nya favorit ( som jag precis börjat gilla :-) ).
 
Men nu kör vi igång denna Fredag, trots att det verkar bli en grå sådan! :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar