20130105

DANSAR UT JULEN..

 
 
Nu var då Julen avklarad för det här året och vi håller på att städa bort allt ( tar det lite i etapper, har ju hela helgen på mig :-) ), ja förutom då den lilla granen på hallbyrån, den får vara kvar tills jag köpt ngt nytt att ha där. :-) 
 
Och idag är det Lördag och de sista dagarna på vår långa härliga ledighet börjar ta slut, men det känns helt ok att börja jobba på måndag, för det är ju faktiskt inte så länge tills jag är ledig igen, närmare bestämt 6 veckor ca tror jag det är.:-) Och då blir det till att resa iväg. :-)
 
Men att för att återgå till idag Lördag, så blir det nog rätt lugnt här, E är på väg till Emporia med kompisar och killarna sover, och själv ska jag nog ta mig en rejäl PW med lilla Liza, innan jag fortsätter att "Dansa ut Julen". :-)
 
Hörs! :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar