20130122

FÖRKYLNING & INSPIRATION..

                                                                   Allt fr Lindex
 
Efter en helt utslagen Jag igårkväll, så känns det betydligt bättre idag. För igår när jag kom hem från jobbet så mådde jag inte alls bra, frusen, ont i huvudet och allmänt hängig, så det vara bara att äta och sen lägga sig och vila med en kopp hett te, och det verkade som det gjorde susen, för idag är jag altlså piggare igen, men känner att jag har en lättare förkylning. :-) Så man får nog ta det lite lugnt de närmaste dagarna vad gäller träning...
 
Men över till något mer roligt, det är allt nytt och vårlikt som trillar in på alla webshoppar, ovan ett lite axplock som jag fastnade för. :-) Får kanske bli ngt nytt som kan pigga upp en ...:-)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar