20130103

NYTT I HALLEN...

 
Idag har det iallafall inte varit en slöardag, utan idag började vi ta tag i det vi hade planerat från början. Att bygga en platsbyggd bänk i hallen. :-) Så min snickare har pysslat lite i hallen samtidigt som han lyssnat och tittat lite på Juniorhockey på datorn, och det artar sig, så imorgon ska vi iväg och fixa lite färg till den också. :-)
 
Annars då förutom bygg i hallen, så har det varit ändå rätt lugnt idag, vädret har ju varit rätt grått och tråkigt, så det har inte blivit ngn längre promenad, lite väl kallt och blåsigt. :-) Så istället har jag emellanåt malt på med mina böcker, så jag har avslutat "50 nyanser av honom" och avslutar snart även Ann Rosmans debutroman, "Fyrmästarens dotter". Så idag kom lite lägligt en ny bok i posten som jag beställt, nämligen " 50 nyanser av mörker". :-)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar