20130117

PIGGELIN..

                                                                     Ännu en fin vinterdag var det igår.
 
En pigg Torsdag idag! :-)
 
Det var nog bara bra att lägga sig extremt tidigt igår, för idag när klockan ringde 05,20, så var jag väldigt pigg. :-) Skönt för en gång skull, får kanske ta mig i kragen och lägga mig hyffsad tid framöver, men jag har lite svårt att komma isäng, och kommer jag väl dit ligger jag och läser eller spelar wordfeud. :-) Man vill ju ha ut så mkt som möjligt av kvällarna....hahaha.
 
Men igår iallafall efter rundvandringen på E:s nya skola ( en väldigt fin och fräsch skola ), for vi iväg och köpte några fårskinn till den nya bänken i hallen, bilder kommer. :-) Och när vi ändå var iväg så fick det även bli lite hämtmat, lite lat får man vara ibland. :-)
 
Och idag är det dags för lilla Liza att besöka "frissan", vilken hon verkligen behöver, tanken var ju att hon skulle dit julveckan, men där fanns inga tider förrän då idag. :-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar