20130216

FRISK LÖRDAG..

 
Hej mitt i melodifestivalen! :-)
 
Idag tog bilen mig och E till Lund eller rättare sagt till Nova Lund. Som tur va vaknade jag idag pigg och alert, märkligt, igår var jag helt under isen och gick hem från jobbet och la mig, sov hela eftermiddagen och låg sen och vilade hela kvällen under den tjocka pläden, så det blev en tidig läggning. :-) Och idag då kändes allt kanon, ingen huvudvärk och inga känningar i kroppen heller....märkligt är bara förnamnet. :-) Men tur var väl det, för nu kom vi iväg till Nova istället för att ha sjukstuga hemma. :-)
 
Och vi hade en jättemysig förmiddag med lite shopping och en avslutande fika innan vi begav oss hemåt igen.
 
 
Och vår eftermiddag har varit rätt lugn, middag och kvällsfika har avverkats här, och nu är det alltså mellon på TVn...vilket man tittar på med halvt öga. :-)
 
Fortsatt skön kväll önskas!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar