20130214

HAPPY VALENTINE ♥ ♥


 
Alla hjärtans dag och ytterligare en tidig morgon! :-)
 
Och nu börjar det kännas att man jobbat mycket, var rätt trött och seg idag när klockan ringde....antingen är det bara trötthet eller har jag ngt på gång i kroppen, fryser konstant och känner mig inte alls på topp.
 
Här händer inget idag heller, får väl bli ngt gott ikväll....och hemmalagat, för vi har varit så lata denna veckan och handlat färdigmat varje dag. Men det har inte funnits ork, då jag jobbat länge och N jobbat i Malmö och också kommit hem sent varje dag. Så idag lyxar vi till det och fixar ngt hemma...tänkte försöka komma härifrån vanlig tid idag. :-)
 
Får ju nämna att igår fick man se SOLEN igen, är ju inte så ofta den tittar fram, men den gör att man piggnar till lite för stunden, så jag fick ju ta en snabb klick på vårt soliga matrum, när jag var hemma på lunchen hos lilla Liza. :-)
 
♥ Happy Valentine på Er alla ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar