20130226

KOST & BOKREA..

 
Vår middag igår, kassler med tre sorters ost ( vitlök och ört färskost, fetaost och vanlig riven ost). :-) Riktigt gott måste jag säga, jag kör ju lite låg kolhydratkost och har gjort det i ca 4 veckor, och det har gjort resultat på vågen, -2,5kg. :-) Kan ju inte säga att jag levt strikt efter detta utan har fuskat en del men ändå försökt tänka lite på vad jag sätter i mig, vill ju försöka få bort mina extra kilon, men även hitta en gyllene medelväg, som känns vettig och som man kan leva med för att kunna hålla vikten. :-)
 
Men igår var det alltså vilodag fr träning, somnade på soffan när N var iväg på sin innebandy. :-) Men idag är det dags igen för gymmet och lite träning, men innan dess ska jag på den årliga bokrean. Ett måste enligt mig, finns ju några godbitar som jag tittat ut. :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar