20130618

TISDAGSINSPIRATION..

 
Topp, shorts - Lindex, kofta, pumps - HM
 
Tisdag och en lite piggare Jag idag, så idag bjuder jag på lite inspiration av lite nyheter som hittat till butikerna, mycket fint finns där, och självklart så finns även en fin kofta med i mitt collage, Jag är nog en riktig koftoman, har alltid en kofta med mig om inte den hänger på mig..hahaha :-)
 
Ja igår blev det en tidig läggning, var inte riktigt på humör. Trött och frusen, men efter ett pass på gymmet med E, så kändes det lite bättre, men trött var jag, så vid nio tiden gav jag upp och gick till sängs, och somnade nog direkt. :-) Men vi var rörande överens jag och E, att det nya programmet vi fått på gymmet, verkligen är roligt och det känns verkligen i kroppen. Kul när det känns så bra. :-)
 
Får ju inte glömma att nämna att där hemma växer nu ett staket upp, N han håller på att fixa lite varje dag nu, så det är såå spännande att se det växa fram. :-) Så till helgen kanske det blir lite målande ..
 
 

1 kommentar:

  1. Snygg kombo, eftersom jag är en riktig pantertant, älskar jag såklart shortsen. Ha en skön kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera