20130704

HÅRT SLIT, GER RESULTAT..

 
God morgon på er, ser ut som vi kommer att få en fin dag idag...härligt! :-)
 
E kom förbi igår och ville visa att hon nu äntligen kunde få upp sitt ben. Efter mycket slit denna våren, så lyckas hon med rätt många saker gällande sin kropp. :-) Och som sagt så brukar det ju belöna sig med hårt arbete...:-)...men det gäller att ha lite mål att jobba mot, och det har hon, bla ett nu i augusti, så jag hoppas det går vägen för henne då.
 
Ett annat mål som hon och jag har gemensamt, är "Startskottet" nästa vecka, en lokal springtävling här i stan, "Vårruset" gav ju lite mersmak för oss, så vår löpträning har fortsatt varje vecka, och E är nog den som utvecklats mest där också. :-) Sen får vi se om vi hinner med ett till i september i Malmö.
 
Och själv så fortsätter jag att träna rätt frekvent, då jag har ett eget mål till nästa år, för nästa år är det 5år sedan jag gjorde en "Tjejklassiker", och tanken är väl att göra ngt i samma stil, vi får väl se. :-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar