20130712

ROSOR I MASSOR..

 
God morgon härliga och efterlängtade Fredag, nu är den äntligen här! :-)
 
Solen lyser och det verkar som det kan bli en fin dag, har ju varit lite tunt med värme och sol de senaste dagarna, men ngt som är färgglatt och somrigt är våra stockrosor vid muren som blommar för fullt, de är såå ståtliga och fina just nu, trots att de blev angripna av ngt otrevligt, så jag fick spraya dem, men jag tror det gått tillbaka.

 
Ja idag är det dags för "Startskottet" för mig och E, ett lokalt springlopp, ska bli kul, men jag har haft lite problem med en hälsena de senaste två veckorna, så jag hoppas det kommer gå bra ändå, har ju kurerat mig för fullt, så just nu känns det helt ok, men det återstår att se när man väl börjar springa ikväll, om hur det egentligen känns. :-)
 
Härlig Fredag på er Alla!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar