20130706

SOL I MÄNGDER..

 
Vilken dag det blev idag! :-)
 
Sommaren har verkligen kommit tillbaka, och det rejält. Idag fick man verkligen försöka hitta lite skugga. Jag försökte att sitta i solen i förmiddags när jag läste morgontidningen, men se det gick inte, utan jag fick ta min stol och flytta ut på gräsmattan där det fanns lite skugga. :-) Och jag var inte den enda som ville ha det, utan lilla Liza ville detsamma, lilla gullet. :-)
 
Så man kan säga att vi tagit det rejält lugnt idag, p g a värmen. :-) Vi började visserligen med PW imorse, innan det blev för varmt, sedan hade C en akut tid på vårdcentralen, men efter det har det gått i lugnets tecken, med b la lite fotande av blommor i trädgården. :-)
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Härligt att få njuta av sol o värme, äntligen är sommaren här. Kramisar Tina

    SvaraRadera