20130805

ÅRETS FÖRSTA DOPP..

  
Ja då har årets första dopp ( i Sverige ) avverkats! :-)
 
Det har varit en varm dag idag, så önskemål fanns från E om att åka på ett kvällsdopp efter middagen, så det gjorde vi, men det blev bara jag, N och E, ingen annan ville följa med. :-) Men även för en sån badkruka som mig, så måste jag erkänna att det var rätt skönt när man väl doppat sig. :-) Glömde tyvärr kameran hemma, så jag får bjuda istället på en bild av delar av södersidans altan på Fjädernejlikan. :-)
 
Vi avslutade alltså vår dag med ett kvällsdopp, men vår dag startade som många andra av våra semesterdagar, på gymmet. :-) Och imorgon är det åter dags för en löprunda, så då får vi se hur dagsformen är och hur långt vi kommer. :-) Måste säga att vi, alltså jag och E då främst, varit superduktiga denna semester, har nästan fått in ngn sorts av motion/ träning varje dag....bra sätt att få in rutin på träningen inför hösten, så man fortsätter. :-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar