20130802

VÅR FREDAG..


 Fredagen och vår semestervecka nr 2 snart till ända! :-)
 
Här har vår dag varit riktigt skön, på alla sätt och vis. Vädret har verkligen varit på vår sida idag, strålande sol från klarblå himmel. :-) Och Jag och E startade denna härliga Fredag med att göra milen i löpspåret, hennes första gång någonsin och min för det här året. Härlig känsla efteråt. :-)
 
 
Eftermiddagen tillbringade jag, E och Liza i Åhus med att strosa runt och kolla in båtarna, äta en glass och bara sitta och njuta av folket och det vackra vädret. :-)
 
 
Och nu ikväll blev det lite god sushi och efterföljande gott kaffe på stan. :-) Lite trist i det hela var att jag fick huvudvärk när vi satt och åt, så till slut fick vi cykla hem och jag fick lägga mig en stund, men nu känns det bättre. Antagligen druckit lite för lite idag, tanken på vår start på dagen. :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar