20130919

NYGAMMALT..

 
Idag åkte stövlarna på för fösta gången den här säsongen! :-)
 
Och det är inte det enda som jag har första gången, min klänning som man skymtar under jackan, visade jag ju som en önskning för ett tag sedan, och ja den har fått flytta in hos mig. :-)
 
Idag Torsdag och veckan börjar dra mot sitt slut, känns rätt skönt tycker jag , då denna veckan har varit full med aktiviteter varje kväll, har ju knappt varit hemma känns det som. :-) Och kvällen idag blir inte annorlunda, då vi först mellanlandar hemma för lite snabb kvällsmat, sen är det Cheerleading träning för E, hämtning av C på trafikskolan, där han har teorilektioner nu varje Torsdag, efter det blir det lite övningskörning med honom, och till slut innan E är klar hoppas vi att vi hinner inom gymmet också....puhh...:-)...sen stupar man nog i säng antar jag. :-)
  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar