20130903

YTTERLIGARE FJÄRILAR..

 
Vår hallbyrå idag, lite nytt grönt och ny fjärilsask. :-)
Sprang på den fina porslinsasken när jag köpte korgen till sovrummet förra veckan och kunde inte låta bli att köpa den, den var ju så fin med sin lilla fjäril på locket. :-)
 
 
Fick skickat till mig förra gången jag visade hallen (HÄR) och alla fjärilar vi har där, vad betydelsen av fjäril betyder.
 
Fjärilen är ett starkt tecken på en ny början på ett högre plan. Precis fjärilen som kommer fram ur sin kokong, kan det betyda att du träder fram med en ny skönhet och en ny medvetenhet, att du går in i en period av pånyttfödelse och transformation. Fjärilen är en mycket gammal symbol för själen och till och med för själva livet. En fjäril kan också symbolisera glädje och lycka.”  
 
Och det här tar jag till mig rakt av!... :-)
 
..och Önskar Er Alla där ute en riktigt Härlig Dag! 
 
 

1 kommentar:

  1. Så söt liten ask!
    Snyggt höstklädd du är i förra inlägget, inte så kul att komma hem med blöta hundar nu... Kram Suss

    SvaraRadera