20140328

GÅRDAGSKVÄLLENS EVENT..


Min kväll igår gick åt till att mingla på Lindex här i stan, och på deras "After Work". :-) En supertrevlig tillställning med lite "bubbel", tilltugg, och såklart shopping. Och det är inte det jag visar på bilden ovan, som jag shoppade, utan det är bara en liten Dagens, men jag köpte ett par liknande s k boyfriend byxor, i en ny färg för mig, "light brown", kan ses här. :-) 
 
Så löprundan som var inplanerad blev alltså inte av, då det var mörkt och kyligt när jag väl landade hemma igen. Så tanken är att ta det där intevall passet idag, och det direkt vid hemkomst, så att man sen kan luta sig tillbaka och njuta av denna härliga Fredag, som vi alla nu är överens om är Veckans Bästa Dag! :-)

Och denna Fredag, startskottet inför den kommande helgen kan ju inte börja bättre än med denna fina sol som visar sig Här idag, och att de sen lovat fint väder hela helgen....ja bara det ger en energi redan!


5 kommentarer:

  1. Underbart med sol och helg. :-)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att hitta dig och tack för hälsning hos mig!;)
    Härlig blogg du har, så roligt att hitta en ny här=)
    Hade också velat gå på det eventet i vår stad på lindex men jobbade så det funkade inte.

    Trevlig skön fredag!
    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Vad spännande och vilken kö. Önskar dig en fin start på helgen. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så mysigt med eventet! Maken var på företagsevent och såg Joe Labero, så jag kom inte iväg. Ha en fin helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Vilken festlig och kul start på helgen!! Och sen denna vår och sol på det, ljuvigt!! Så bara att njuta för oss:)
    Kram fredrika

    SvaraRadera